Вдосконалення фотофіксації

 Своїм розпорядженням МВС намагається закрити слабкі місця фотофіксації у "війні" автомобілістами

Про вдосконалення роботи ДАІ у сфері фотофіксації
Прийняття славнозвісного Закону України від 24.09.2008 №586-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху" принесло неабияку активність серед автомобілістів. При згадці цього Закону більшість водіїв пам’ятає дві речі:

1. Це суттєве підвищення штрафів за порушення Правил Дорожнього Руху (далі – ПДР);
2. Це запровадження так званої фотофіксації порушень ПДР.

Одразу з'явилася велика кількість водіїв незгодних із показниками "Візиру". Хоч не всі невдоволення є правомірними (просто небажання платити великий штраф), та все ж таки виявляється велика кількість об'єктивних зауважень щодо "конвеєрного штрафування через фотофіксацію". 

Тому з метою вдосконалення роботи підрозділів Державтоінспекції з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису МВС розпорядженням від 21.05.2009 №466 "Про організацію роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису" зобов'язало начальників управлінь внутрішніх справ:

– забезпечити під час здійснення контролю за дотриманням водіями ПДР з використанням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, несення служби працівниками ДАІ виключно у форменому одязі, з нагрудним знаком та на службовому авто-, мототранспорті та не допускати випадків здійснення контролю із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об'єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо);

– виключити випадки безпідставного зупинення транспортних засобів та випадки складання відносно водіїв адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо);

–  виключити випадки документування порушень встановленого швидкісного режиму руху транспортних засобів у зонах дії дорожніх знаків, що обмежують максимальну швидкість, на в'їздах у населені пункти на відстані меншій ніж 1000 метрів від його початку;

– у ході документування порушень правил дорожнього руху до винесеної постанови додавати 3-4 знімки зафіксованого порушення, які повинні містити інформацію про місце, час скоєння порушення, чітке зображення автомобіля порушника;

– не допускати випадків документування порушень ПДР, якщо порушення скоєне внаслідок неналежного утримання дорожнього покриття (виїзд на зустрічну смугу для об'їзду перешкод, ям тощо);

– ужити заходів щодо облаштування спеціальними інформаційними щитами ділянок вулично-дорожньої мережі, де здійснюється контроль за дотриманням водіями ПДР з використанням працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису;

–  з метою профілактики порушень ПДР організувати та забезпечити виставлення на дорожньо-шляховій мережі муляжів приладів фото- і кінозйомки, відеозапису, забезпечивши при цьому їх передислокацію не рідше одного разу на тиждень;

– у ході документування дорожньо-транспортних пригод виключити випадки неякісного оформлення матеріалів ДТП (внесення в схеми ДТП неправдивої, помилкової або неповної інформації, неврахування показів свідків, очевидців), що призводить до поверхового та необ'єктивного розгляду таких справ;

– вийти з ініціативою до органів місцевого самоврядування щодо забезпечення фінансування впровадження працюючих в автоматичному режимі стаціонарних спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису для нагляду за дорожнім рухом та фіксації правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху за рахунок коштів, що надходять до місцевих бюджетів від сплати штрафів.

Дещо про дорожні знаки
Начальники управлінь внутрішніх справ спільно з представниками дорожніх та комунальних організацій зобов'язані провести ревізію всіх дорожніх знаків 3.29 "Обмеження максимальної швидкості", установлених на вулично-дорожній мережі регіону, за наслідками якої визначитися з необхідністю застосування кожного дорожнього знака.

Також мають ужитися заходи стосовно термінового демонтажу тих дорожніх знаків, які встановлені з порушенням державного стандарту та вводять необґрунтовані обмеження для учасників дорожнього руху. З урахуванням вимог пункту 12.8 ПДР повинні вийти з пропозиціями до власників вулично-дорожньої мережі щодо підвищення на магістральних вулицях населених пунктів максимально дозволеної швидкості руху до 80 км/г шляхом установлення відповідних дорожніх знаків.

Така реакція МВС пояснюється великою кількістю проблем, які створила фотофіксація через протиріччя законодавчих норм. З'являються повідомлення юристів, що вони взагалі визнають роботу "Візиру" протизаконною. Ось і намагається МВС через подібні розпорядження "виїхати" із проблем фотофіксації.

7 Комментариев


09-06-2009 16:53:58

ага,а у нас стоит на обочине частная машина, а из пассажиров - только "Визирь". Товарищу уже пришло дорогое фото на бумаге обычного качества.

Trohim
10-06-2009 14:09:17

З'являються повідомлення юристів, що вони взагалі визнають роботу "Візиру" протизаконною. Ось і намагається МВС через подібні розпорядження "виїхати" із проблем фотофіксації. Вот очень желательно определиться, законно работает визир - или нет!

Илья
10-06-2009 15:11:36

А они уже доказали что "визирь" снимает правильную машину? Помоему, все равно это немного сомнительный прибор.

Trohim
10-06-2009 15:37:52

Вот сдесь лежит техническая характеристика http://solomenka.net.ua/vizir/

Yarik
18-06-2009 11:23:35

Всё равно как нарушали так и будут нарушать! А крутым перцам на крутых тачках вообще всё по барабану!!!

Yarik
18-06-2009 11:24:37

Всё равно как нарушали так и будут нарушать! А крутым перцам на крутых тачках вообще всё по барабану!!!

Юлия
18-06-2009 13:40:46

Помоему эти штрафи и законы все равно не распространяются на всех... Как ездили так и будут ездить. Хотя надежда умирает последней, может некоторых и поменяют, немного будут боятся ездить.